Tegevused

MEESKONNMÄNGUD

Lähiümbruse maastikul koostöös Seiklusfirmaga 360 KRAADI

KÕIK MÄNGUD  ON:                                                             MÄNGUD ON SAADAVAL:

• meeskondlikud                                                                           • aastaringselt, iga ilmaga

• aktiivse osaga 2-3 tundi                                                              • erinevates keeltes

• läbitavad tavariietuses                                                                • 2-3 päevase etteteatamistähtajaga

 

Maastikumäng 100 MÖLKI

100 MÖLKI on uus tahvelarvutitega strateegiamäng meeskondadele, kus edu toob planeerimisoskus ja nutikus! Mängu teeb põnevaks pidevalt muutuv olukord, kus meeskonnal tuleb reageerida kiirelt ja tegevusplaani muuta. Mäng on justkui klassikaline puitklotsidega Mölkky aga suurel alal, kus tiimiliikmetele tuleb ennast „visata“ õige virtuaalse punkti peale.

Mänguväljaks on ümbruskonna maastik, kus asuvad hajutatult virtuaalsed kontrollpunktid. Tahvelarvuti juhatamisel tuleb leida punktid ning seal vastata küsimustele ja lahendada ülesandeid.

Võidab meeskond kellel on punktisumma kõige lähemal 100-le punktile ja kõik küsimused on vastatud. Mida lähemal sajale punktile seda parem, mida rohkem vastatud küsimusi, seda parem!

Iga õige vastuse eest saab tiim näidatud arvu punkte või miinuspunkte. Iga vale vastuse eest saad null punkti. Kogu mäng on jälgitava suure tahvelarvuti ekraanil, kus on kaardil näha kontrollpunktide asukohad, vihje küsimuse teema kohta ning saadav punktide arv.

Võidab tiim, kellel on kõik küsimused lahti ja 100 punkti käes.

Vastates kõigile küsimustele õigesti, on võimalus mäng võita. Aga alati ei lähe nii hästi. Kui punktide arv ei kogune tiimi soovitus suunas, tuleb tihti teha uusi otsuseis ja langetada valikuid.

Otsustada milliseid punkte külastada, kas lähimaid või kaugemaid või neid millistes teemades sinu meeskonnakaaslased on tugevamad. (Mängu saab lisada ka ettevõttega seotud küsimusi-ülesandeid.)

Mäng kestab 2 tundi

Rahulikus tempos jalutatakse 2-6 km

Korralduse tasu
10-le inimesele on 350€

Iga lisanduv inimene 20€

Grupp 36 – 50 inimest 850€

Hind sisaldab km 20%

Hind muutub vastavalt osalejate arvule, mida saab korrigeerida kuni eelmise päevani enne üritust.

 

Aardejaht

Aardejaht on ootamatu finaaliga klassikaline seiklusmäng

Legendi järgi on territooriumile peidetud hinnaline aardekirst. Kus täpselt ei mäleta keegi. Küll aga on aarde peitjatest alles jäänud legend, üks tühi tabel ja erilised prillid. Kui tabel ära täita, siis pidavat prillidega nägema aardekirstu asukohta. Tabelisse info saamiseks tuleb aga natuke vaeva näha.

Aardejaht on traditsiooniline seiklusmäng milles on rühmal vaja teadmisi, koostööd ja näpuotsaga julgust.

Iga rühm saab kaardi ning ruudustiku. Kaart on meeskonna eluliin, selle alusel leiate vajalikud punktid. Täites ruudustiku on väidetavalt võimalik näha aarde asukohta. Enne seiklusele asumist lepime kokku kontrollaja millal kõik peaksid tagasi olema, et siis proovida prille.

Punktide läbimise järjekord on vaba ning rühm saab ise valida millistes punktides käivad. Kuna tabel on ristsõna kujul, siis võib punkte ka vahele jätta.

Seiklusel tuleb vastata nii küsimustele kui lahendada ka ülesandeid. Kõikide osalejate panus on vajalik. Ülesanded on just sellised mis eeldavad koostööd rühmaliikmete vahel.

Aktiivse maastikul seiklemise lõppedes annab mängujuht kõikidele rühmadele erilised prillid. Nendega vastuste lehte kammides võiks selguda aarde asukoht.

Mida suurem osa ristsõnast on täidetud seda kergemini ja kiiremini saab õige asukoha jälile. Kes aarde leiab, see selle ka endale saab! Eriliseks teeb mängu, see, et kirstu võib leida ka tiim, kes mastikul ei olenud kõige edukam! Õnne faktor on aarde leidmisel tähtsal kohal!

Aardekirst sisaldab palju kuldset kraami ja ka midagi kihisevat, mille saab kohe nahka panna.

Mäng kestab orienteeruvalt 2,5 tundi. Mängu jooksul läbitakse jalgsi kuni 5 kilomeetrit.
Läbiviimise keeled: eesti, inglise (vene)

 

Aardejahi korralduse tasu

kuni 50 osalejat 1160€

51 – 70 osalejat 1290€

71 – 100 osalejat 1460€

Sisaldab käibemaksu 20%

 

Lõbus fotojaht

Fotojaht on meeskonnamängude klassika, mis õnnestub alati! See on segu omapärasest orienteerumisest ja lõbusast lavastamisest. Et edukas olla pead välja käima enda kõige hulljulgemad mõtted ja stsenaariumid. 

Seikluse alguses moodustame tiimid – igast tiimis 6-7 inimest. Võistkond saab digifotoka ja 20 legendilehte paberil. Igal lehel on kujutatud mõnda asukohta lähiümbruses ning kirjutatud vihje või pildi allkiri. Võistkonna eesmärk on leida objektid fotode järgi ning pildistada vastavalt juhendile seal pilt. Ülesanded on sellised kelmikad, kus läheb vaja eelkõige loomingulisust, veidi julgust ja ka koostööd. Näiteks on kohustuseks saada pildile kõik oma meeskonna liikmed, aga ainult kolm jalga võivad maad puutuda. Või näiteks „kolm põrsakest”, „Lasnamäe bussi juhtub” või “samba karneval”. :)

Jaht väljas on lõbus ja haarav, kuid punkti paneb üritusele hilisem kõik koos piltide vaatamine! See supernaljakas! Koos saab meenutada läbielatut, rääkida teistele, kuidas just selline pilt tehti ja võrrelda enda kaadreid teiste omadega! Piltide vaatamine on vaba, lõbus tegevus, kus slaidishow piltidega käib ja osalejad saavad uuesti seiklused läbi elada ning muljetada. Meelelahutust on piisavalt – näha kuidas kaaslane nina vastu klaasi surudes põrsakest mängib või muidu asjalik kolleeg kerjus on jne!

Kuigi jaht ise on eelkõige meelahutus ja mitte võistlus, selgitame koos välja kõige parima pildi autori või seal osalejad.

Tabatud kaadrid jäävad mälestuseks lõbusast üritusest.

Meie poolt on kogu jahiks vajalik: fotokad, legendid, tehnika pildivaatamiseks jmv. Parimale pildile meie poolt auhind.

Jaht väljas kestab orienteeruvalt 2h, piltide vaatamine pool kuni 1 tund.

Käia tuleb ca 3-5km.

Grupi suurus: 10-200

Mängida saab valgel ajal eesti, inglise, soome, vene keeles

Korralduse tasu
10-le inimesele 294€

Iga lisanduv inimene 18€

Gruppihinnad:

36-50 inimest 750€

51-70 inimest 840€

Hind sisaldab km 20%

Hind muutub vastavalt osalejate arvule, mida saab korrigeerida kuni eelmise päevani enne üritust.

 

Meeskonnamäng KAPO KUULAB!

Pealkuulatud kõnest info väljalugemine on põnev ja ka lõbus! Väljendit „füüri laskma“ mõistavad ju kõik ühte moodi!? :) Pane oma tiim proovile – kes suudab infot edastada nii, et pealkuulajad seda ei mõista.

Kasutades kaarti, legendi ja raadiosaatjat, peab Sinu võistkond leidma vastused esitatud küsimustele. Lisaks tuleb Su võistkonnal raadiosaatja abil paluda ülesande täitmiseks varjatuid vihjeid „staabist“. Kuid Sa pead olema väga ettevaatlik – „vaenlane“ kuulab raadiot pealt! Sa ju ometi ei taha, et vastased samadest vihjetest kasu saavad ja enne sind õige lahenduseni jõuavad? Kuid tähelepanelik luuraja oskab lugeda (loe: kuulata) ka ridade vahelt ning nii on mõnelgi meeskonnal õnnestunud vaid eetris kõlanud mõistukõne järgi kõikidele küsimustele õiged vastused leida. Kes on kõige osavam oma küsimuste tegelikku mõtet looritama? Kes kõige nobedam küsimustele vastama? 

Mäng sobib kõigile, sest liikumistempo ja marsruudi valib meeskond ise. Mängu põhirõhk on suhtlemisel, kuna osalevad meeskonnad saavad konkreetselt üksteise tegevust mõjutada.

Meie poolt on kogu ettevalmistus ja läbiviimine ning auhind parimale tiimile.

Optimaalne grupi suurus 10 kuni 50 inimest. Parimal juhul võiks osaleda vähemalt 3 võistkonda, ühes võistkonnas 3-5 inimest

Mäng kestab 2 tundi. Vastuste arutelu ja auhinna kätteandmine peale mängu lõppu kestab umbes 30 minutit. Mängu jooksul läbitakse jalgsi tavaliselt 3-4 kilomeetrit

Luurata saab valgel ajal eesti, inglise ja soome keeles. (NB! Sobib ainult samas keeles suhtlevatele osalejatele!)

Vihma korral meie poolt kõigile vihmakeebid

Korralduse tasu
10-le inimesele on 350€

Iga lisanduv inimene 20€

Grupp 36 – 50 inimest 850€

Hind sisaldab km 20%

Hind muutub vastavalt osalejate arvule, mida saab korrigeerida kuni eelmise päevani enne üritust.

Meeskonnamäng Loquiz

Loquiz on omapärane meeskonnamäng. See on eriline viktoriin lähiümbruse maastikul, kus olulisel kohal on strateegia. Tiimi eesmärk on jõuda finišisse, nii, et vastatud küsimuste hulk oleks võimalikult väike.

Mängu alguses saab iga tiim suure ekraaniga tahvelarvuti, mis juhatab teeb maastikul, esitab küsimusi ning suunab kas edasi või tagasi.

Et mängus edukas olla, tuleb kohe alguses oma tiimiga võimalikud käigud läbi arutada ja luua oma strateegia. Erinevalt tavalisest viktoriinist, on meie mängus vastupidi – võidab tiim, kes vastab küsimustele kõige vähem kordi! Eduka plaani tegemiseks on tahvelarvutis strateegia kavandamise tööriist, kus on näha kui palju liigub tiim finiši poole õige vastuse puhul ja kui palju kukub tagasi valesti vastates.

Mäng algab virtuaalse täringu veeretamisega, millega selgub, mitmendalt punktilt asub tiim mängima. Igas punktis maastikul küsib arvuti küsimuse ja annab ka valikvastused ette. Küsimused on erinevat tüüpi: uuri maastikku ja nuputa, tiimiga koos tegemise ülesanded, pildi ja videoküsimused ning faktid ja loogika küsimused.

Õige taktika ja tiimitöö on olulisel kohal! Mõnele küsimusele õigesti vastates saab edasi 14 sammu, mõnel vaid ühe. Millal vastata õigesti ja millal valesti?! Tähelepanelikkus ja teadmised ei pruugi edu tuua, kui strateegia on vale. 

Punktid asuvad maastikul enamasti mitte kaugemal üksteisest kui 200 meetrit. Kokku läbivad tiimid 3-5 kilomeetrit. Mängus on ka võimalus võtta küsimus varem välja, ilma kohale minemata, kuid siis peab arvestama trahvipunktiga. Mõnel juhul võib see aga ollagi kasulik. Iga tiimi valik!

Kui tiimid on tagasi, teeme kokkuvõtte, kus arutame läbi eredamad hetked ja vaatame läbi õiged vastused. Arvuti logib ka läbitud kilomeetrid, õigesti ja valesti vastatud küsimuste hulga iga tiimi kohta. Meie poolt parimale tiimile auhind.

Mäng kestab orienteeruvalt 2h.
Seigelda saab ka pealampidega pimedal ajal.

Läbiviimise keeled: eesti, inglise, soome, vene, Portugali

Meie poolt ettevalmistus ja läbiviimine, auhind võitjatiimile. Mängu saab lisada ka ettevõtte enda koostatud küsimusi.

Korralduse tasu
10-le inimesele on 350€

Iga lisanduv inimene 20€

Grupp 36 – 50 inimest 850€

Hind sisaldab km 20%

Hind muutub vastavalt osalejate arvule, mida saab korrigeerida kuni eelmise päevani enne üritust.

 

Põgenemisruum

Leiad sõpradega metsas uidates salapärase suvila. Avatud uks tekitab uudishimu ja nii avastad end märkamatult võõras suvilas. 

Kiire pilk sees viitab, et selle maja omanik tegeleb õudsete asjadega. Äkitselt uks sulgub ja tuled kustuvad.

Käsikaudu aknakatet kergitades saab majja pisut valgust. Kuid aknast välja vaadates näevad lõksus olijad, et maja omanik on just koju saabumas.

Hirmuäratavat majaomanikku nähes teavad seesolijad – tuleb põgeneda ja kiirelt! Ust avades selgub, et see on lukus … Õnneks ei astu majaomanik suvilasse, vaid asub lõpetamata töö kallale. Lõksus olijatel on pool tundi, et leida väljapääs ja põgeneda!

Algavad pingelised 30 minutit, et leida seosed keerukate vihjete vahel ja avada uks. Kogu tegevus peab toimuma vaikselt – majaomanik töötab siinsamas akna taga!

    1. Kuhu põgenemisruum sobib?
      Põgenemisruum sobib kõige paremini kombineeritult seiklusmänguga või väiksemale üritusele põhitegevuseks. Eriti hästi sobib exit room kokku Discgolfiga või Rube Goldberg masinaehitusega. Siis käib mängimine vahetustega, kord oled põgenemisruumis, siis mängid golfi või ehitada masinaid.  Või suurele üritusele ühe atraktsioonina kogu päeva vältavaks tegevuseks. 

    2. Kuidas ruumist põgenemine käib?

    3. Korraga on majas 2-5 inimest. Põgenemiseks on aega 30 minutit. Lahendada tuleb erinevaid ülesandeid ja mõistatusi ja leida väljapääs ruumist! 

    4. Millal saab mängida?
      Hooaeg – aastaringselt, välja arvatud eriti külm ja lumine talv.

    5. Mis on Põgenemisruum, Room Escape, Exit Room, Adventure room?

Mobiilne põgenemisruum on maailmas populaarse mänguformaadi Escape Room edasiarendus. Põgenemisruumi eesmärk on leida ruumist väljapääs piiratud aja jooksul. “Suvila” on mobiilne exit room, millesse on virtuaalselt lisatud väliskeskkond.

 

Raharalli

Raharalli on kiiretele, nutikatele ja meeskonnavaimuga mängijatele! Sellest mängus tuleb tööle panna nii pea kui jalad – nagu ikka, kui võisteldakse raha pärast!

Tegemist on strateegiat ja planeerimist nõudva valikorienteerumisega maastikul ning selles mängus ei saa öelda, et ka üks on võitlusväljal sõdur! See on tiimimäng!

    1. Kuidas mäng käib?

Mängu alguses moodustame seltskonnast 5-6 liikmelised tiimid, kes peavad 2,5 tunni jooksul „rallima“ läbi võimalikult paljude kontrollpunktide. Iga võistkond saab navigeerimiseks kaardiga tahvelarvuti, mis on kogu mängu süda. Kontrollpunktide läbimist tuleb hoolikalt planeerida, sest need on erineva väärtusega: lihtsamate kontrollpunktide eest saab vähem, raskemate ja kaugemal asuvate eest rohkem virtuaalset raha.

    1. Mängus on 4 meeskonnaülesandega kontrollpunkti 

Ülesannetega ja mehitatud punktide edukas läbimine annab maksimumpunktid ehk siis eriti suure nutsu virtuaalraha. Tiimi asi on valida – kas veeta aega rohkem ülesandeid lahendades või siis orienteerudes ja liikudes. Ülesanded on klassikalised meeskonna koostööd eeldavad lõbusad katsumused. Koos tuleb lahendused välja nuputada ja need ellu viia.  Lisaks on maastikul ka maksualad, mida tuleb vältida – muidu võetakse midagi küsimata teie meeskonna „rahakotist“ terve hulk raha ära. Võidab tiim, kel ralli kontrollaja lõppedes on kogutud kõige enam punkte ehk virtuaalraha.

Sellesse mängu saate soovi korral küsimuste või meeskonnaülesannetena sisse tuua ka teie firmaga seotud teemasid – nii saate päeval toimunud koolituse või seminari sisu siduda õhtuse mänguga.

    1. Läbiviimise keeled

Mängujuhid võivad Raharalli läbi viia eesti, vene, soome või inglise keeles.

    1. Kestus ja distants

Mäng kestab 2,5 tundi. Seda mängu saate mängida ka pimedas – siis anname kõikidele osalejatele pealambid. Mängu jooksul läbitakse 3-7 kilomeetrit.

 

 

Broneeri endale üritus juba täna: puhkekodu@eisma.ee

                                                         puhkekodu@landvald.ee

                                                         + 372 50 27 366